1. Dizi izle
  2. » Kızılcık Şerbeti
  3. » 22. Bölüm
Güncel Fragmanlar için;Bizi Youtube'da takip edin.
Kızılcık Şerbeti poster

Kızılcık Şerbeti 22. Bölüm izle


Tur : Dizi
Kategori : Duygusal
Bu video
18.161
kez izlendi.

Kızılcık Şerbeti Hakkında

Gold Film tarafından hazırlanan ve Show Tv ekranlarında yayınlanacak olan Kızılcık Şerbeti çarpıcı konusu ve ünlü isimlerden oluşan oyuncu kadrosuyla dikkatleri çekiyor. 2022 sezonunda yayınlanacak olan dizinin başrollerinde Sıla Türkoğlu, Evrim Alasya, Barış Kılıç ve Doğukan Güngör gibi isimler yer alıyor. Senaryosu Melis Civelek ve Zeynep Gür tarafından kaleme alınan Kızılcık Şerbeti dizisinin yönetmen koltuğunda Ketche oturuyor. Yapımcılığını Faruk Turgut'un üstlendiği dizinin hikayesinde ise muhafazakar bir aile ile modern bir ailenin mecburen birlikte yaşaması konu ediliyor.

Kızılcık Şerbeti çarpıcı ve ses getirecek konusuyla dikkatleri çekiyor. Dizinin hikayesinde iyi eğitimli, realist ve modern bir kadın olan Kıvılcım (Evrim Alasya) eşinden boşandıktan sonra hayatla tek başına mücadele etmiş ve bu mücadelede iki kızını inandığı değerler ışığında yetiştirmeyi başarmıştır. Kıvılcım'ın küçük kızı Çiğdem henüz lisede okurken ablası Doğa (Sıla Türkoğlu) üniversitede diş hekimliği fakültesi birinci sınıftadır. Doğa, muhafazakar bir ailenin oğlu olan Fatih ile birlikte olmuş ve hamile kalmıştır. Bu durum mecburen bir evlilikle sonuçlanırken biri muhafazakar, biri modern iki aile de mecburen bir araya gelecek ve birlikte yaşayacaklardır. Ancak Kıvılcım, Doğa'nın hayata bu kadar farklı bakan bir aileyle yapamayacağını düşünmektedir. Doğa ise Fatih'le yaşadığı aşkın her türlü zorluğu yeneceğini düşünmektedir.

Show Tv ekranlarında yayınlanacak ve dram türünde olan Kızılcık Şerbeti'nde birbirinden ünlü isimler yer alıyor. Dizinin başrolünde Evrim Alasya, Barış Kılıç, Sıla Türkoğlu ve Doğukan Güngör yer alırken dizinin diğer oyuncuları ise Müjde Uzman, Füsun Demirel, Sibel Taşçıoğlu, Selin Türkmen, Settar Tanrıöğen, Feray Darıcı, Feyza Civelek, Emrah Altıntoprak, Ceren Yalazoğlu Karakoç, Özlem Çakar, Oral Özer, Rahimcan Kapkap, Serkan Tınmaz ve Tuana Gizem Uzunlar gibi isimlerden oluşmaktadır.

Kızılcık Şerbeti Karakterler

Kıvılcım (Evrim Alasya) Modern bir kadındır. Eşinden boşanmış ve iki kızını tek başına büyütmüştür. 

Doğa (Sıla Türkoğlu) Kıvılcım'ın büyük kızıdır ve diş hekimliği fakültesinde okumaktadır. Fatih ile aşk yaşamaktadır.

Fatih (Doğukan Güngör) Muhafazakar bir ailenin oğludur ve Doğa ile bir hayat kurma peşindedir.

Çimen (Selin Türkmen) Kıvılcım'ın küçük kızıdır.

Devamını Göster
komser kolombo yıldırım önderacar
bu dizidede senarist küfür ettirecek epey adam bulmuş..doğanın ne olduğu belli olmayan babası ayrıldıkları halde sülalenin içine istediği gibi girip çıkabiliyo pembe hanım her türli haltı yiyip sonra işi inşallah maşallaha bağlıyo gelin nilay bildiğin kızıngözleri fitne fücür okuyo ma aile kimse bunu fark etmiyo en can alıcısıda yıldırımın asayiş şube müdürü gibi her olayı çok biliyomuşcasına çözmeye çalışması ve bunu adil olmak adını yaptığını söylemesi..demoklesin kılıcı gibi dizinin başından beri adalet dağıtıyor yanlış meslek seçmiş yargıç olmalıymış..anne pembe nilayın kendi gibi şeytan olduğunu bildiğinden nilayı her seferinde alttan alması..izleyek görek..
2023-12-28 15:09:55
dizi LIZA HAVINA ASLAN
lutfen sizden ricam su alevdenen kadini oldurun diziden bebeyile birlikden sizden ricam bunasil bir yaratik ya boyle seneryomu olur kadin resmen fayselik yapiyor siz fuyusu mesrulastiriyorsunuz ve boyle pislikleri alevi diziden oldurun lutfen diziden nefret etik birde doga denen yaratik rica ediyorum alevi kalekterini oldurun ve doga danda nefret ediyoruz cikarilmasa kimse izlemeyecek sicamiz olsun
2024-06-01 16:23:01
İgrenc Aysel
Bu diziyi ceken müslüman biriyse dinden haberı yok abtalın
2024-05-25 03:43:33
berbat LIZA HAVINA ASLAN
slm arkadaslar yani seneriyest lutfen su alev ve yasli bunak sahnelerini cikarin ya bunasil bir iyrenclik midemiz bulaniyor artik yani nerdeyse babalariylada evlilikleri mesruhlastiracaksiniz gercekte lutfen alem diziden enazinda gayri mehsur cocuk dogururken gebersin ya bunasil iyrenclik.
2024-05-04 16:44:00
Sıra kültürümüze ve geleneklerimize mi geldi! Gulay S.
If you are not married for sometime, you will never like nor understand Pembe. No woman (I repeat no woman) wants to share her husband with another woman. I hope what happened to Pembe never happens to me, I can't even imagine the agonizing pain of my husband involving another woman. And no woman who wants another woman's husband will get empathy. Does the creator/ script writer want the audience to like Alev? She somehow believes it to be justified. Forgetting she is a home-wrecker. Not only contemptuous of Pempe but also despises her for being protective of her family. (If this script is based on a real story, I hope not for humanity's sake. And if Alev's character really exists) Should I respect Alev for refusing Apo's card/ money offer? No, I don't! Why settle for the ground when you can have the sky. Alev wants it all! And should I feel sorry for Doğa who tries to take control from Pempe and says until her promiscuous aunt comes and takes it over, she will be the boss, hiring help, changing decorations disregarding all the people who've been living there for years, and who are the actual owners. No, I don't.Pempe is rich enough to live the life of a queen. Buying expensive cars, going Europe-shopping, hiring help, bossing them around. Instead she is very friendly with house workers. Cooks with them, talks with them, she never puts them down, she has a strong sense of noblesse oblige. So is her daughter Nursema, she can live like Görkem. But the Ünal-Family chooses to live a modest life.I don't know Doğa's intentions, it could be love. But her whole family wanted a piece of what Doğa had! Lots of money. Her aunt Alev, her mom Kıvılcım, her dad Kayhan. Grandma wasn't young enough to get a man but she had convinced the family's oldest son, Mustafa, to open a business. Even Alev's worker, Umut wanted a piece, whose character is also detestable as much as Alev's. Kıvılcım's strong reactions to the "religious" words. Carefully avoiding them in her dialogues such as inşallah, maşallah. Even my Christian husband who only can speak a few-word Turkish often uses those words (he picked up from my Turkish friends.) You don't have to be religious nor practice religion. But you have to understand the culture. I am not sure if I decode the creator's motivation. I am highly disappointed and disturbed by so very-easy divorces, (do divorce lawyers need jobs?) relationships outside the marriages, portraying Turkish culture in ways that changes in our traditions as western modernization. I also found decays in family structures very concerning, raising questions more so for the future. And more surprisingly, Turkish audiences accept these changes. Upvoting Alev's and Apo's relationship. Approving marriage-breakdown as an expected outcome. Proposing Pempe should've left and that would've been an honorable thing to do, just like Gökhan's wife. Where I would expect Turkish women to show serious repercussions. This concerns me primarily, suggesting cheating, breaks in marriages are NOT that uncommon. Perhaps starting to be a fad. Benefiting men who seek infidelity which otherwise, had been and would've been very challenging within old-fashion, Turkish-traditions.I remember Doğa's reaction to Pembe, when Pembe found out Apo's relationship with Alev and called Alev a whore. Doğa said "You can't talk about my aunt that way" Seriously?Had my aunt done what Alev did I would be first calling her whore siding my mother in law. The creator is giving mixed, obfuscating messages to the audience. Are we supposed like, empathy for a home-wrecker? Has the creator been in Alev's shoes and telling us (if it were your husband) just pack and leave, that's the honorable thing to do?  Alev is not only condescending Pembe but also belittling Nursema, saying " Yeah, you stayed in my place but don't think I'm your friend" Nursema is not good enough to be Alev's friend but her father, Apo is, to sleep with! ( And why Nursema, who got her higher education in U.S. universities, belongs to a very wealthy family, lacks self-confidence and thinks poorly of herself?) She is forever in debt, grateful to illiterate Alev, just for a few days' stay. Even after Apo gives Alev an expensive, $58K watch for helping his daughter. For $58K you can stay in my house for a year (I live in Los Angeles, California) in the condition of removing your shoes before entering my home. (Take them off or stay outside, no shoes allowed entering my home.It saddens me to see changes in Turkish culture, western admiration, and decay in family structures. Those values should be handled delicately (in your books, stories, movies, tv-shows) as our legacy to pass the future generations. Create and show me all types of characters (fiction or real) but make sure to condemn the bad, reward the good at the end; and every now and then. That's how you keep our legacy alive.
2024-04-28 11:56:16
seneryo tuliy
arkadaslar bu dizi çok iyrenc midemiz bulaniyor bukadar iyrencliyi mesrulastiramasiniz ve bana golre kaldirilmasi gekiyor alev denen pisliyi seneryo gereyi ölmesi gerekiyor nasıl mideniz tutuyor
2024-04-21 12:48:16
kıvılcım önder acar
kıvılcım ömere akıl nasihat veriyor ama yetiştirdiği iki kızı kaşarlkta birbiriyle yarışıyor..anneleri sönmezde filozof gibi ama oda iki kız yetiştirmiş onlarda kaşarlıkta birbiriyle yarışıyor..gülünesi bi dizi senaristin götü kesin açıkta kalmış bu senaryoları yazarken...
2024-04-06 01:08:41
çimen önderacar
çimen kaşarlıkta anasını geçmeye aday doğada peşinden geliyo yakındır yeni aşklara yelken açıyo..
2024-04-06 00:34:26
pembe önder acar
bölümün en güzel sahnesi pembenin maymuna dönme sahnesiydi inşallah ilerleyen bölümlerde kayhanında maymuna dönüşünü izleriz sonra sıra çimene gelir inşallah..
2024-04-03 16:04:45
leman önderacar
allah herkese bu laman gibi dangalak bi hanım bağışlasın salaklığın nirvanasında kadın..bence kayhanda her gece şükür namazı kılıyodur böyle salak bi karıyı bana bahşettin diye..
2024-03-30 01:06:43
komedi önder acar.
bayılıyorum dizinin başında gerçek hayat hikayesinden uyarlanmıştır tazısına..bu senaryoyu yazan kesin ensest ilişkiler içersinde büyüyen biri başka türlü bu kadar çarpıklığı kağıda dökemez bi aile var erkekleri sırayla dişilerin üstünden geçmede yarışıyo bi aile var dişileri kızıl arının et aradığı gibi erkelerin peşinde..kimin kimin kucağına ne zaman oturacağı merak uyandıran bir dizi..düşündürücü olan dizinin reyting alması..demekki millet olarak bu tarz ilişkilere hasretmişiz..kıvılcım ulu bi bilge anası ondan daha uulu bi bilge kızları ayrı kucaklarda torunlar ayrı kucaklardsa ama anneleri hala bilgeliğin peşinde..kayhanada değinmeden geçemiycem her iki ailde ciğersiz bi adam olduğunu biliyor ama adam her iki aileninde içine istediği zaman girip çıkabiliyo..ama ne hikmetse özel bi karekter hayatı asalaklık üzerine kurulmuş hewr şekilde işi görülüyo..
2024-03-23 20:51:28
bilgelik önder acar.
çok bilen filozof bi anneannenin ilişki uzmanı kızları ilişki uzmanı kızı kıvılcımın cinsellik uzmanı kızları..en kızşkınları çimen çıktı taduna bakınca her şeye tamam..nelere mukadirsin şokella..senarist bravo fantazi ufkun geniş..
2024-03-15 21:29:59
dallas önder acar
bu bölüme kadar anladıkki bütün diziler hemen hemen diyelim yinede aynı sadece oyuncuları değişik..bu dizide baştan beri. anladıkki kıvılcım ailesinin dişileri erkek peşinde ünal ailesinin erkekleride dişilerin peşinde çok bilen kıvılcımın annesi mandra filozofu ama ailenin dişileri kucaktan kucağa aşk arıyo..bi örnekte aldatmak dizisi o dizidede kimin kiminle ne zaman çiftleşeceği belli değil al bi örnek yalı çapkını o dizide aynı senaryon seyranın babası dizinin başından beri seyrana senede 3 defa koca buluyo aile dallas gibi enses ilişkiler ailede hat safhada ve bu diziler güzel ülkemde reytinglerde hep yukarlarda..bu dizilerdeki aile yapısı bizim hangi geleneğimizde var..anlıyacağınız ufak ufaak yozlaşıyoruz..
2024-03-09 09:28:58
kıvılcım ailesi önder acar
nasıl bi aile akıllara zarar bi anaları kızışkın değil diğer bütün dişiler etin etrafında gezen kızıl arı gibi erkeek erkeek diye 4 gözle geziyolar..anaları ulema ama kızların ve onlarında kızları fırıldak gibi allahtan anaları çok bilmiş ya bilmeseymiş..
2024-03-02 04:13:35
leman önder acar
allah her erkeğe leman gibi hem zengin hemde 10 numara aptal bi hatun nasip etsin..bide şu dizilerde gerçek hayattan uyarlanmıştır yazısı varya bitiyorum o yazıya..
2024-02-23 23:09:33
pembe hanım önder acar
bizdekiler gibi baş örtülü ama allah kitapta dilinden düşmüyo ama bi gözü sağa bi gözü sola bakıyo pembe hanımın...her türlü fitne fücürü yerler ama başları kapalıdır..güzel ülkemin vitrin müslümanları...
2024-02-17 01:47:25
Methan Idris Tekeli
Methan cok iyi bir evlat ben fatih ve mustafa anenize fazla güvenmeyin derim bende aneme cok güvendim benim hayatim tambir cehendem babaniza sirtinizi cevirmeyin bu dincilerin tek bir amaci var zenginlik icinde yasamak din iman dinciler icin bir arac dinciler her kötülüyü yapar suclu hep baskasi pempe tambir kara kutu fatih tambir hukela kivilcimin aylesi bana göre daha gercekci metihan ve cidem cok güzel birbirlerine cok yakisiyorlar nalay tambir servet avcisi
2024-01-28 02:12:47
Hlm Halime bolat
Ertugrul kıvılcımla fingirde kizina gelince turban4 muhabbeti yap
2024-01-12 23:20:10
leman önder acar.
güzel allahım herkese leman gibi hem zengin hemde 10 numara 5 yıldız salak bi hatun nasip etsin herkes kayhanın ne olduğunu biliyor ama kimse bişey yokmuş gibi davranıyor vede içlerine almakta adamın istediği herkesin evine girip çıkmasına izin verenlerde kayhandan farksız benim gözümde bu gün yarında kayhan aptal karısına şirketteki hisselerin ne kadar diye sorarsa şaşırmam..musfa ve karısıda ayrı her türlü cambazlığı o minik akıllarıyla yaparlar nilay dizi başladığından beri ailenin altını oymak için yapmadığı kalmadı söz birliği etmişçesine tüm aile bişey olmamışcasına tatlı dil güleryüze devam..bide yorum yapanlar güzelleme yapıyor nilaya kocsının arkasında duruyo diye tüm şeytanlıkları yaptıran nilay ve kral faruğuntorunu gibi istekleri bitmiyor..bi zamanlar dallas diyorduk bu da o diziyi aratmıycak cinsten her kes birbirinden haberli ama hepside üç maymunu oynuyor..bence nilayın tek derdi ünalların servetini bitirmek mal kocasıyla..nilaya güzelleme yapanlar diziyi nereleriyle takip ediyor o da ayrı bi soru..nilayın yaptıklarının onda birini doğa yapmış olsaydı evde taş üstüne taş kalmazdı..anladım kadarıyla ünallarda aptal rolünü oynabiliyosan her türlü hoş görüye muhatapsın istediğin şeytanlıkları yapabilirsin..
2024-01-03 16:31:25
mustafa önder acar
yorumlara bakıyorumda her kez mustafa diyor ben farklı bi gözlemi setrediyorum diziyi diye bi ikilem yaşıyorum..mallığı ve şeytan karısının onu parmağının ucunda oynatmasını demekki her kez normal görüyor..hatun doğum hediyesi yat istiyor tamamen aşşalık kompleksiyle yaşayan biri nilay..dizinin başından beri kompleksini her fırsatta parayla kapatmaya çalışan bi karewkter..pembe onunda cambaz olduğunu bildiği için her şeyini alttan alıyor tıpkı kendi gibi istemediği ne oluyosa babanız ne der in arkasına yaslanıyor..nilay o evde olmıyacak olan vukuatlar yarı yarıya düşer evde ve inanıyorumki nilay her gün şükür namazı kılıyodur allaha böyle bi salağı bana bahşşettin diye..
2023-12-30 20:35:37
kayhan önder acar.
adamı doğanın haricinde seven yok ama canı istediğinde çat kapı gelebiliyo bu kıvılcımın ailesi çekirdek aile..adamın para avcısı olduğunu cümle alem biliyo ama istediği an kayhan içlerinde..adam kızıl arı gibi etin etrafında dönen oda paranın hadi leman beyin özürlü..değişik bi dizi..kayhan gavatlık rolünü çok iyi oynuyo hakkını yememek lazım tabi salaklıktada doğanın hakkını teslim edelim..
2023-12-30 19:33:26
komser kolombo yıldırım önderacar
bu dizidede senarist küfür ettirecek epey adam bulmuş..doğanın ne olduğu belli olmayan babası ayrıldıkları halde sülalenin içine istediği gibi girip çıkabiliyo pembe hanım her türli haltı yiyip sonra işi inşallah maşallaha bağlıyo gelin nilay bildiğin kızıngözleri fitne fücür okuyo ma aile kimse bunu fark etmiyo en can alıcısıda yıldırımın asayiş şube müdürü gibi her olayı çok biliyomuşcasına çözmeye çalışması ve bunu adil olmak adını yaptığını söylemesi..demoklesin kılıcı gibi dizinin başından beri adalet dağıtıyor yanlış meslek seçmiş yargıç olmalıymış..anne pembe nilayın kendi gibi şeytan olduğunu bildiğinden nilayı her seferinde alttan alması..izleyek görek..
2023-12-28 15:09:55
Bolum 44 Nisa
Ben Alev ve Rüzgar'ın evlenmesini istiyorum, birlikte evleneceklerdi ama Abdullah'ın çocuğu Abdullah'ın engeli nedeniyle bu mümkün olmuyor, o yüzden değişip yardım edin lütfen
2023-12-19 18:37:23
ÖMER Mina
Ömer ölmesin ya ağlarım
2023-12-08 23:19:43
kizilcik serbeti betul
Ya bu feyza necbicim bir aktor bile diyemiyorum annasi babasi mesur diye buna rol veriliyor irenc biri ya izlemeye bile dayanamiyorum gercekden igrenc bunu yayinlamazsiniz biliyorum ama gercek bu
2023-10-29 08:13:06
kızılcık şerbeti selma taştan
Çok güzel bir dizi gerçektende benim hayatımda doğanın yaşadıklarının aynısı hem de gerçek senaryo felan değil
2023-10-13 22:22:27
Ömer Gül
51.45 ömer’in serçe tırnağı mı kırılmış
2023-10-07 12:29:06
kizilcik serbeti betul
Ya gercekden bukadar igrenclesdirdiniz bunu bu olacak gibi degil yaa yaziklar olsun size icinize igrenclik girmis kim yeni dogan cocugu annesinde ayirir
2023-10-07 04:56:52
Yok Yok
Ayy surekli dönüp duruyorsunuz
2023-10-07 00:37:29
Tebrik mesaji Bahar aytekin
Çok gerçekçi bir dizi kimse kusura bakmasın bundan çok daha beterleri yaşanıyor siz bunu görmek istemediğiniz kabullenmediginiz gerçekler değişmiyor.....
2023-09-22 03:08:54
Turkiye Bozkurt
Bu bi kapali baysnin Dudakdan öpulme Sahnesi yakisik kalmadi dini biraz asalamaktir izlemedimde izlemem bu dizi bir kelimeyle berbart
2023-04-02 17:27:59
Gercekler Aci nur nur
Maalesef ister kapali, ister kapali olmayan Ailenin Kizi olun. Ister Zengin, ister yoksul Ailenin Kizi olun. Hertürlü Kizlarin Haklarini yiyorlar. Hemde utanmadan arlanmadan, Maddi Manevi, Annasindan, Babasindan, Erkek Kardeslerinden, hepsi Kiz Cocuklarini sömürüyor. Ailede yapilan, sonrada Toplumda yapilinca, herkes Ay ne yaptiniz, Vay ne yaptiniz. Ailelerimizin Yaptiklarini Elalemde yapiyor. Erkek Cocuklarini cok bilincli, Kadina Saygili yetistirmeli, ki yarin öbür Gün, kendi Esine ve Kizina saygili davransin. Alinicak, Satilicak, veya calistirilip sömürülücek, hertürlü siddete maruz birakilicak bir Mal gibi davranmasinlar diye.
2023-03-26 14:52:19
Yorum Feride dem8r
Pembe kadina sinir oliyorum.gelin nilay benim piskolomu bozdu
2023-03-24 23:33:16
DOKTOR OUT FATMA İSMAİLOĞLU
O HAMİLESİNİZ DİYEN DOKTORU ÇOK ARADINIZMI.
2023-03-06 09:44:04
Harika Amy
Cok garcek .. Tebriklar
2023-02-25 04:55:29
Haddi canim sizde-... Mustafa Kilinc
Halla halla bu nasil tesaduflermis bøyle hersey bir birine denk geliyormus, bence insanlarin duygulariyla oynmayin gercek veya yasanmis bi olaydir diye. Yok canim daha neler neler. Her sey o kadar da tesaduf olamaz. yuh aklice avlendirin hepsini, yabanciya gitmesinler.!!!
2023-01-15 03:04:33
Degisk konu Özgüler Hatice
Simdilik hos ve sürükleyici bir dizi insallah zivanadan cikmaz..
2022-12-26 03:03:06
Ozel cocuklarimiz Aytac Celik
Dizide cok Hassas bit konuyaya deginilmis,Ora her cocugun egitimi hak ettigi…Ozel edigitim almis bir otistik gencin annesiyim. Bu durum do cocuklarin ve ailelerin nelerle karsilastigini bire bir yasadigim icin, verilen mesaj toplumda Boyle bir gereksinmenin be kadar buyuk onem tasidigini ortaya koyuyor Bence bu bolum egitim reklamlarinda gosterilmeli..Tebrik ediyorum bu duyarliligi.
2022-12-17 08:49:29
gibi diziyi ne yapsak sizin
Umarım bir an önce final yapar. Çok yanlış gösterimler yapılarak zam altına bırakılıyor
2022-12-10 12:25:37
Super Frida
TÜRKİYENİN GERCEGINI ANLATIYOR SÜPER BIR DİZİ
2022-12-08 14:22:32
harika oktay
diziyi kim cekmişse mükellem allahrazi olsun
2022-12-03 11:39:44
Yatır Mertar
Müslüman yatırdan birşey bekleyemez
2022-12-02 22:19:40